Fefiñáns, Sargadelos e Asorey

No Pazo de Fefiñáns tamén se conservan numerosas pezas da Real Fábrica de Louza de Sargadelos realizadas a mediados do século XIX, coma este xarrón de seis dedos ou bocas decoradas con motivos vexetais pintados a man por pincelistas especializados neste tipo de traballos. Esta ornamentación componse de guirnaldas con flores cor carmín e azuis unidas por tallos en negro e follas verdes.

Este mesmo tipo de xarrón de Sargadelos foi empregado por Francisco Asorey, escultor nado en Cambados, para a ofrenda floral que representa nunha das súas esculturas máis célebras: “Filliña” (1948), a cal podedes ver no Museo de Belas Artes de A Coruña. E é que Sargadelos era e segue sendo un dos símbolos de Galicia.

Para máis información sobre “Filliña”: http://museobelasartescoruna.xunta.gal/index.php?id=496

_______________________________________________________________________________

En el Pazo de Fefiñáns también se conservan numerosas piezas de la Real Fábrica de Loza de Sargadelos, realizadas a mediados del siglo XIX, como este jarrón de seis dedos o bocas decoradas con motivos vegetales pintados a mano por pincelistas especializados en este tipo de trabajos. Esta ornamentación se compone de guirnaldas con flores color carmín y azules unidas por tallos en negro y hojas verdes.

Este mismo tipo de jarrón de Sargadelos fue empleado por Francisco Asorey, escultor nacido en Cambados, para la ofrenda floral que representa en una de sus esculturas más célebres: Filliña (1948), que podéis ver en el Museo de Bellas Artes de A Coruña. Y es que Sargadelos era y sigue siendo uno de los símbolos de Galicia.

Para más información sobre “Filliña”:

http://museobelasartescoruna.xunta.gal/index.php?id=496

Xarrón SargadelosFilliña. Asorey. 1948.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s