O reloxo de paisaxe de Fefiñáns

O tempo segue a pasar e cada día estamos un pouco máis cerca de volver á normalidade. Por iso hoxe querémosvos ensinar unha das pezas máis curiosas que se conservan no Pazo de Fefiñáns: este reloxo de paisaxe do século XIX que, como podedes escoitar, segue a funcionar coma o primeiro día.
Este tipo de reloxos fabricábanse en Francia, Holanda e Inglaterra, e como vedes a maquinaria de corda quedaba agochada tras unha paisaxe pintada ao óleo. Nesa paisaxe engadíase un elemento arquitectónico que xustificara a apertura do oco pola que meter a pequena esfera do reloxo.
Recordade, cada día queda menos.
Saúde!
…………………………..
El tiempo sigue pasando y cada día estamos un poco más cerca de recuperar la normalidad. Por eso hoy os queremos enseñar una de las piezas más curiosas que se conservan en el Pazo de Fefiñáns: este reloj de paisaje del siglo XIX que, como podéis escuchar, sigue funcionando como el primer día.
Este tipo de relojes se fabricaban en Francia, Holanda e Inglaterra, y como veis la maquinaria de cuerda quedaba escondida detrás de un paisaje pintado al óleo. En ese paisaje se añadía algún elemento arquitectónico que justificase la apertura del hueco por el que meter la pequeña esfera del reloj.
Recordad, cada día queda menos.
¡Salud!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s